Uvedení počítačové hry Ghost Recon: Wildlands na trh

Kategorie: SOCIAL MEDIA MANAGEMENT, VIDEO PRODUCTION
Datum: 24. března 2017

O projektu

Ghost Recon: Wildlands je počítačová akční hra z prostředí Bolívie vydaná v březnu 2017. Společnost Nvidia, výrobce grafických čipů, byla technologickým partnerem hry v rámci iniciativy Game Ready.

Úkol

Jedním z projektů spojených s uvedením hry Ghost Recon: Wildlands na český trh, které jsme měli ve Whispru na starosti, byla produkce hraného videa s akční tématikou pro maximalizaci dosahu oznámení o uvedení na trh.

Výsledky

Reklamní video jsme zvládli vyrobit od zadání po finální výrobu v průběhu 2 týdnů. K natáčení jsme přizvali Martina Rotu, předního českého influencera se zálibou v military tématice, pro zvýšení dosahu v relevantní cílové skupině. Video bylo primárně určeno pro sociální síť Facebook, kde byla značka Nvidia v době uvedení spotu nejaktivnější, kde v prvních 24 hodinách vykázalo 70 tisíc zhlédnutí.

TAGY

Social media management Video Production