O projektu: V rámci veletrhu IFA 2022 náš klient představil novou generaci soundbaru AMBEO s ambicí přinést kvalitní prostorový zvuk do všech domácností. Využívá přitom skvělého jména nákladnější předchozí generace Sennheiser Ambeo i zmíněných technologií.
Úkol: Zajistit novince ještě před zahájením prodeje dostatečnou pozornost a vysvětlit zákazníkům, že i s omezeným rozpočtem a prostorovými možnostmi si lze vychutnat kvalitní audio nejen při sledování filmů, ale také při poslechu hudby a podcastů.
Výsledky: Díky možnosti navštívit představení na veletrhu IFA osobně jsme mohli vybraným novinářům nabídnout přímou účast na odhalení nového soundbaru i jeho exkluzivní poslech. Zároveň jsme redakcím, které na veletrh necestovaly, zajistili okamžité vizuální materiály a podklady pro práci. Prvních výstupů se tak klient mohl dočkat již několik hodin po eventu. Doplňující komunikací, která zahrnovala i tiskovou zprávu jsme pak oslovili i další média z oblasti audio-video, životního stylu i zpravodajství včetně hifi-voice.cz, HN.cz, nebo zive.cz. Kromě standardní komunikace tak v rámci představení Sennheiser Ambeo Soundbar Plus klient mohl oslovit přes 3,5 milionu potenciálních zákazníků skrze 18 různých médií.