Důraz na finský původ značky Nokia a propagace nového outdoorového modelu Nokia XR20

Kategorie: SOCIAL MEDIA MANAGEMENT
Datum: 1. srpna 2021

O projektu

V létě 2021 společnost HMD Global, výrobce telefonů Nokia, představila svůj první odolný chytrý telefon Nokia XR20.

Úkol

Propagace odolné novinky Nokia XR20, vyzdvihnutí klíčových funkcí modelu, zdůraznit finský původ značky a zvýšit obecně zájem o telefony Nokia.

Výsledky

Během celého měsíce, kdy tato propagace byla aktivní, jsme zaznamenali více než 200 000 dosah našich příspěvků na Facebooku a Instagramu, více než 1 200 komentářů nebo sdílení a taktéž 1 000 nových fanoušků Facebook stránky Nokia Mobile CZ/SK. Pro zvýšení interakce jsme zvolili porovnávací příspěvky, kdy fanoušci hlasovali, která fotka byla pořízena u nás a která v severských zemích. Každý týden jsme navíc aktivitu podpořili soutěží, během které jsme se ptali fanoušků na klíčové funkce novinky.

TAGY

Social media management