O projektu
V roce 2021 se společnost Fitbit rozhodla změnit vnímání pojmu Síla veřejností. Síla neměla být chápána pouze jako schopnost zvednout něco těžkého, ale jako komplexní pojem, který zahrnuje fyzické i psychické aspekty.
Úkol
Představit chytré hodinky a náramky Fitbit veřejnosti jako nástroj, který jim bude pomáhat být silnějšími. Ať už jde o motivaci ráno vyběhnout, naučit se lepším spánkovým návykům nebo umět relaxovat, když je to potřeba. Cílem bylo, aby jednotliví influenceři autenticky popsali, co pro něj pojem Síla znamená a jak jim v tom pomáhají chytré hodinky, případně náramky společnosti Fitbit.
Výsledky
Ke spolupráci jsme oslovili pět influencerek, které se zaměřují na zdravý životní styl, případně lifestyle všeobecně, s celkovým počtem téměř 450 000 sledujících. Každá influencerka měla jedinečné podání pojmu Síla. Od toho, že každý jedinec je silný svým vlastním způsobem, přes vzdání holdu všem matkám za to, co zvládají dělat pro své potomky, až po to, že být silný znamená, když člověk dokáže překonat vlastní lenost. I kdyby mělo jít o procházku do obchodu. Zaznamenali jsme 5 příspěvků na Instagramu s více než 10 tisíci reakcí a 16 příspěvků v IG stories. Kampaň měla pozitivní odezvu nejen u samotných influencerek, ale také u fanoušků.