O projektu
Společnost Fitbit se v roce 2018 rozhodla aktivně rozvíjet obchod v regionu střední a východní Evropy a při té příležitosti hledala manažera pro outsourcovanou pozici Key Account Managera v regionu CZ/SK/HU/SI. Do té doby byla společnost Fitbit na trhu přítomna pouze v zastoupení exkluzivního distributora, ale aktivní rozvoj obchodu zde zcela chyběl.
Úkol
Z pozice outsourcovaného Key Account Managera měl Whispr na starosti aktivní rozvíjení obchodu v regionu CZ/SK/HU/SI v retailu i etailu. Cílem bylo zvýšit podíl na trhu wearables, rozšířit síť originálních vystavení v retailu, rozšířit síť partnerských prodejců a zvýšit povědomí o značce Fitbit mezi koncovými zákazníky.
Výsledky
V tomto pětiletém období jsme zvýšili počet partnerských prodejců o nejrelevantnější prodejce na trhu a navýšili roční obrat na řád jednotek milionů eur. Zároveň jsme aktivně odstartovali platební službu Fitbit Pay, úspěšně dotáhli několik B2B spoluprací např. s ČSOB SK nebo s vybranými tuzemskými univerzitami. Rozšířili jsme síť originálních výstavek Fitbit do každého krajského města v ČR do prodejny vybraných partnerů. V rámci in-house podpory značky Fitbit jsme aktivně propojili prodej a marketing, jelikož jsme ve stejném časovém období rozvíjeli i PR a další aktivity značky Fitbit na daných trzích.